Originálním projektem je reklamní kampaň s výstižným názvem ZUŠlechťujemeZUŠ, která probíhala několik měsíců v našem regionu a na sociálních sítích, v tištěných médiích i na rozhlasových vlnách. Jejími autory jsou mladí lidé – naši současní i bývalí žáci, kteří se rozhodli i touto cestou pomoci získat prostředky pro vybavení nově budovaného koncertního sálu, na něž už rozpočet přestavby ZUŠ nestačí. Původní projekt totiž kvůli úsporám financí počítal při výstavbě sálu pouze s dokončením prázdné místnosti bez veškerého vybavení. Ten má přitom sloužit nejen jako učebna orchestrální hry pro všechny školní orchestry, ale také jako sál střední velikosti (kapacita 130 sedadel) pro koncerty a vystoupení nejen školy, ale i pro vhodné akce města.
Vnitřní vybavení, tzn. nejen osvětlení jeviště, ozvučení, závěsy a portály, ale také sedačky do hlediště tak tedy musíme pořídit z prostředků získaných navíc.
A sbírka na portálu www.hithit.com slouží právě tomuto účelu.